En saanut yöllä unta. vasta aamulla viiden aikaan. SIISPÄ:

aamuyö:

-ruisleipä

-margariini

-4 palaa juustoa

-persiljaa

yhteensä +277 kcal

Tässä välissä lomalainen nukkui kivasti.

iltapäivä:

-2x maitokahvi

-ruisleipä

-4 palaa juustoa

-persiljaa

yhteensä +304 kcal

ilta:

-keskikokoinen annos sitä samaa saatanan wokkia.

-keskikokoinen annos salaattia

-tomaattinen salaattikastike

-3 keskikokoista itsetehtyä jauhelihapihviä

-2 x maitokahvi

yhteensä +609kcal

myöhäisilta:

-1 jauhelihapihvi

yhteensä +99 kcal

päivän kokonaiskalorimäärä +1289 kcal

päivän kalorinkulutus -1923 kcal

erotus -634 kcal

liikunnat: 1,5km fillarointi. Mulle muuten pukkas flunssa joten muu kuin hyötyliikunta jää nyt välistä tälläviikolla luultavasti.

Ja oho, oho, tänää on jo tiistai ja vieläki oon sitä mieltä että mä en aio dokata kolmeen viikkoon :D Yleensä ku darra lähtee niin semmonen tietynlainen kiva pikku virne palaa naamalle.

kello on nyt puol 11 illalla ja sattumalta kävin keittiössä ja näin hellalla tänää aiemmin valmistamani jauhelihapihvit, olin ottamas ihan pokkana kokonaista pihviä sieltä ja alkamas syödä sitä kunnes havahduin siihen, tajusin että mun pitää kirjottaa se ylös ja sit kysyin mun masulta, että onko mulla jo muka nälkä taas ja vastaus oli ei. Haha! Sit laitoin ne jääkaappiin ja yhtäkkiä huomasin että hellalle oli jääny aiemmin valmiiksi keittämäni riisi-vihannes-linssi-kattila (mun piti laittaa sitä salaatin sekaan mut ajattelin jättää laittamatta ja syödä vasta huomenna sitä) nii siitäki ihan ohimennen olin vittu kauhalla tunkemas suuhuni. Siis riisiä! Mitä kivaa on riisissä? Riisi ei kuitenkaa oo mitään jälkkäriunelmaa jota ei vois vastustaa. täähän on iha omituista! Tällästä mä oon siis aiemmin touhunnu enkä oo ees tajunnu. ihan mahtavaa, taas. en muuten syöny kumpaakaan vaan pistin jääkaappiin huomiseksi. hihihii. Tunnen itteni hieman nyt huiputetuksi läskiksi. Ja mä luulin että mun ainoo ongelma on dokaaminen ja mässäily :D Ei ookkaa. Juustosiivuja vaan suuhun ohimennen ja riisinjyvien kanssa omat pikku salakestit kahdestaan saatana.